Dzisiaj święto flagi. I woOolne!! I fajniee. Przynajmniej można odpocząć.
Nie mam jeszcze planów na dzisiaj, ale już byłam w Mielcu, w Biedronce (takie słodkie reklamówki dają z tą ,,nową'' biedronką), w banku, w Tesco. Mielec prawie zatkany autami, pod A&K na osiedlu nie było miejsca na parkingu. Przed chwilą zjadłam lody orzechowo - truskawkowo - waniliowe z Biedronki :D.
Spadam jak na razie, popracuje nad blogiem, bo mi Klaudia powiedziała jak sobie zrobiła takie fajne tło i wszystko. Link do jej bloga: http://somethinkaboutme.blogspot.com/
![]() |
| Ja ;)) |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz