Oooo
Jeeee
Jeeee
indles samer
xD
Jejku ta piosenka mnie przeraża. Rano jej nie lubiłam, a teraz śpiewam ją cały czas :D
Ale zaczynając od początku.
6 czerwiec
Środa
3 lekcje!!!
No to do szkoły ubrałam tunikę od cioci, uwielbiam ją ♥♥♥ i butki moje słoneczka kochane. W autobusie był koszmar. Nie było miejsca, więc stałam. Co chwilkę traciłam równowagę xD. Ale dojechałam !!! I doszłam do szkoły!! Jestem genialna. No i potem polski. Na pierwszej lekcji pisanie scenariusza, na drugiej odgrywanie scenek. Jeśli chodzi o moją grupę, z którą pisałam scenariusz, to tylko Jola była normalna. Pani A i W grały w butelkę, śmiały się, bawiły się czymś przyczepionym do piórnika panny W. A ja z Jolą zapierdalałyśmy. Potem jak wylosowaliśmy grupę której mamy dać, pani się zdziwiła że mamy tylko na 2 osoby. Powiedziałam pani że tylko z Jolą robiłyśmy. Ale pani W i A znów się upiekło. A te się fochnęły. Mam je gdzieś. Ja nie kłamie jak panna W. Potem był wf. Z Jolą na trybunach śmianie :D. Potem po rowerek z Jolą i odpowadzanko Joli. Znowu śmianie xP. A potem do domu i do muzycznej na cellusie. I do domu!!!
7 czerwiec
Czwartek
Boże ciało ... do Kościoła na 10:00 z Oleksandrą i Beatą :D Na procesji byłyśmy ;PP. Było genialnie. A jeszcze mi kolana strzykały i taki fajny dźwięk był ;PP . Ale było śmianie xD. No i podwieczorek u Klaudii, Kamili i Damiana. Ohh, no tak. Zapomniałam. I u Dawida.
8 czerwiec
Piątek
Wczoraj było zalewkowo. Rano zakupy z rodzicami. Porem siedziałam w domu, robiłam pożądek mamie w przepisach, przepisujemy z sister przepisy mamie ;P. No i potem byłam z dziewczynami (Anitą i Mirelą) u saja. Kupiły czipsy i oranżadę. I potem coś jeszcze od taty Anity wyciągnęły. One na rolkach, ja rowerem. Z moimi rolkami nie da się dojechać tak daleko - plastikowe kółka ://. Chce nowe rolki!! Albo przynajmniej same kółka.
9 czerwiec
Sobota
Dzisiaj na zakupach nie byłam, bo tata miał 1 zmianę. Brat był. Ale na takich małych. Skuterem. Siedziałam cały czas w domu, przepisywałam przepisy. I nadal siedzę w domu xP
Jutro to nie wiem. Do kościoła pewnie z Olą, ale muszę do niej napisać jeszcze. Bo jak znowu nie będę miała książeczki to mnie ksiądz walnie :P. Dobra. Teraz zdjątka :P
![]() |
| Kwiatki ;P Kibicowały w piątek ;D nawet taki kolor mają fajny, czerrrrwony ♥ |
![]() |
| 2 kokardki. Biała i czerwona. Piątek! |
![]() |
| Polskaaaa biało czerrwoni ♥ |
![]() |
| DD z Patrycją w łazience w szkole :D |
![]() |
| wf w poniedziałek. moje i joli wygłupy |
![]() |
| Poniedziałek - wygłupy ;P |
![]() |
| wf :D |
![]() |
| wf ciąg dalszy ;P |
![]() |
| W psm |
![]() |
| W mojej sali od celli. Szybko, póki pana nie ma :P |
![]() |
| W łazience :P |
![]() |
| Kamila na kolanach Klaudii. Słaba widoczność. Jakość mojej komórki -,- |
Lecem, baj ;** ♥












Brak komentarzy:
Prześlij komentarz