____________________________________________________________________________________
No więc czwartek.
Rano pobudka. Daria do mnie napisała, o której będę pod szkoła. Miałam być na :45, a byłam na 8:30. Daria, fajnie było :D. Potem wsiedliśmy w autobus i na wycieczkę. Błądziliśmy kilkakrotnie. Ale w autobusie nie było źle. Kiedy dojechaliśmy do Wiśniowej, na górę Lubomir, musieliśmy spory kawałek iść. I szliśmy! Pani wychowawczyni nie dawała już rade, ja tak samo. Dziewczyny zaczęła łapać Astma. Ale doszliśmy!. Ale w tym obserwatorium to nic ciekawego nie ma. Nie wiedziałam że słońce to czerwona plamka :D. I potem zejść z górki było lepiej. Mieliśmy jechać jeszcze do Zamku w Dębnie, jednak nic z tego nie wyszło. Pojechaliśmy do McDonalda. Najadłam się dzięki Patrycji, Łukaszowi i sobie :D. I potem do domu. Powrotna droga najlepsza!!!!!!. Fajnie było, śpiewaliśmy piosenki:
-Ja
-Daria
-Asia
-Patrycja
-Jola
-Klaudia
i
-Natalka.
Oh, i jeszcze Bartek!!!. Było super, ale potem tył autobusu zaczął śpiewać i małpować po nas piosenki. I tak byliśmy lepsi :P.
____________________________________________________________________________________
Dzisiaj w szkole nie było pytania. Poprawialiśmy sprawdzian na matmie, z polskiego w ćwiczeniach robiliśmy coś, na tańcach zdawaliśmy czacze - dostałam 14/15 i 5 z aktywności. Na angliku śpiewaliśmy piosenkę, na historii pani dyktowała oceny na koniec roku - RÓWNIUTKIE 50% !! Czylli 3 !!!!W muzycznej miałam teorie, sprawdzian.Dostałam 6 i -5. Potem miałam spotkanie w kościele. Byłam na nim z Olą i Kingą. Po kościele szłam odprowadzić olę, ale spotkałyśmy Beatę i Kamile, gadałyśmy z nimi chwilę, potem one poszły szukać czegoś u Oli w domu, a ja do mojego domu, bo mama mnie zabije :P. I zjadłam, oglądnęłam jakis serial. I na kompiuterek. Ale zaraz idę spać.
____________________________________________________________________________________
A teraz .... zdjęcia!
![]() | ||
| Z przed wycieczki jeszcze :) Wiatr ♥ |
![]() |
| Wycieczka. Góra Lubomir - świetne widoki. Warte zobaczenia :) |
![]() |
| No, Ewelinko. Biorąc pod uwagę to, że tak lubisz jeździć rowerem, to znaczy że bez problemu wejdziesz na tę górę :) |
![]() | ||
| A to już Kinga ze swoim aparatem. Dzięki za przypomnienie o poście na fb Kingaa ;)) |
Idę spać. Dobranoc ;** ♥




Tył był właśnie lepszy, w piosenkach ! ♥
OdpowiedzUsuń+ nie ma za co , za to przypomnienie :)
I tak przód wie że był lepszy :P
OdpowiedzUsuńEwelcia ma Rację ! <33 ;***
OdpowiedzUsuń