Wczoraj miałam racje, nie było wieczorem najgorzej. Poszłam spać po 23. A czemu.? A moja siostra wróciła z ogniska ... tsa ... nie było za fajnie z nią. Ale o tym nie będę pisać :P. Powiem tyle - ona już żałuje i będzie żałować. Wycierpiała już swoje wczorajszą noc i dzisiaj rano.
No a dzisiaj wstałam po 7. Poszłam do Kościoła z Olą na 11:00. Wracałam z kościoła i grzmiało :P. Potem obiadek i wzięłam się za lekcje, bo teraz muszę się uczyć. Jutro czekają mnie dwie lekcje wiolonczeli. A po za tym teoria, audycja, matematyka, angielski, geografia, religia. I 2 wf i godz. wych..
Zauważyliście nowy wygląd bloga.? Mam nadzieję, że tak, i że robi na was nowy wygląd dobre wrażenie. Dodałam jeszcze 2 strony. Możecie tam zobaczyć moje zdjęcia (dodaje ich więcej niż tutaj), a w drugiej stronie śpiew, zdjęcia, obrazy, wiersze i piosenki innych, utalentowanych osób. Oczywiście z prawami autorskimi.
Zapraszam na mój profil, uzupełniłam tam wiadomości o mnie. O moich ulubionych książkach, filmach, piosenkach. I o mnie.
Zaczęłam przerabiać moje zdjęcia. Będę je tu umieszczać. Zdjęcia przerabiam w Picassa, Gimpie i programach internetowych (darmowych).
Na dzisiaj to wszystko. Jak jutro się dostanę na komputer, napisze. Pa ;*
![]() |
| Nie pamiętam czy dodawałam to zdjęcie. Ale ... dodaje jeszcze raz :) |
![]() |
| Ja chce ten telefon! Zdjęcie z RTVeuroAGD robione przez mnie :P |
![]() |
| Koło szkoły ;) |



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz