JUTRZEJSZY DZIEŃ BĘDZIE FAJNY!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BĘDZIE ZAJEFAJNIE!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Br, powróćmy do normalnego życia ^^
No więc dzisiaj pojechałam do szkoły rowerkiem, po drodzę po Darię. Hehe no i dojechałyśmy do szkoły i po kawałku od Oli dowiedziałam się co będzie na kartkówce z biologii, bo miała dzisiaj być. I poszłam na matematykę z Jolą. Sprawdzian :D No był sprawdzian, planowałam dostać 5, a nie wiem czy 3 dostane :DD Potem Polski, właściwie to dwa polskie. Nudy. Na I lekcji kończyliśmy lekturę a na drugiej pracowaliśmy w ćwiczeniach. Zapomniałam wziąć z domu :D. Ale w sumie to babka nie była zła :P. Potem w-f. Nie ćwiczyłam. Miałam się uczyć na biologię, ale tak jakoś wyszło, że się w końcu nie uczyłam. Z Jolą paczałyśmy na grę 2 klasy. I na grę mojej klasy i innej 2. Potem biologia i...
NIE BYŁO KARTKÓWKI!
Dziękuje pani ♥♥♥ Uratowała mnie pani przed 0/10 :DD Czy tam na ile to jest punktów ^^.
I rowerkiem do domu, w domu obiadek. Chwila odpoczynku i na komputer, a za chwile muszę ubrać czarne spodnie leginsowate i poćwiczyć grę na wiolonczeli, szczególnie poćwiczyć koncert. Bo dzisiaj do muzycznej jade autobusem. I po lekcji wpadne do biedronki i kupię sobie jedzenie i picie na ...
...na...
J
U
T
R
Z
E
J
S
Z
Ą
W
Y
C
I
E
C
Z
K
Ę
!
!
!
No. Będzie jutro super. Zobaczymy jak mi pójdzie u pana na Celli. Może nie będzie tak źlee. Ale dlaczego ja muszę grać ten głupi Koncert (bez obrazy Vivaldi). Dobra, spadam.
Baj ;**
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥
♥
![]() | ||
| Takie jedno ze starszych. To znaczy nie tak dawno je robiłam. W sobote :D Jutro biorę aparat. Czekajcie na nowe zdjęcia. |
♥♥
♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥
♥

Ewelcia,opanuj się...
OdpowiedzUsuń