No ... jestem w szkole :P. Miałam już dzisiaj fizykę - jea, mam 3 :PP i polski - jea, mam 4 . I fajnie, żadnej 2 na koniec!!!!! Jestem z siebie dumna. Dzisiaj chyba nie za bardzo będę miała dostęp na komputer, bo mam dzisiaj chór ... chociaż. Dobra, zdąże. Teraz za bardzo zdjęć z telefonu nie ściągnę, bo nie mam kabla. Ale jak przyjadę do domu ( z Darią rowerem) to zgram. Sesja w PSM z Julią :P/
Dobra, kończe bo coś tam mamy robić. Pa ;*
 |
| Stare, ale jak wspomniałam nie mam dostępu do mojego komputera, aparatu i telefonu. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz