5 dni. 5 dni bez wpisów na bloga. Dużo się działo :D
A więc ....
Poniedziałek.
Jego to akurat zawsze najmniej pamiętam :D
Wtorek
Na informatyce się wkurzyłam, bo tłumaczył nam jakieś głupie rzeczy, a w ten czas II grupa projektowała dom! No. Także tego. Z chóru za to mam na koniec 5. I od września może przejdę do starszej grupy (oby).
Środa
Hmmm....a to był świetny dzień bo nie było jej w szkole :P. Nie no. Na polskim luz. Na matmie w miarę też. Na wf nie ćwiczyłam. Słuchałam z Manią ^^ japońskich piosenek ^^. Mam nawet 2 na telefonie :D. Mania przesłała ^^. Na biologi też w sumie luz. Na wiolonczeli gra.
Czwartek
Egzamin :// Nie poszłam do gima. Wolałam zostać w domu i poćwiczyć grę. No i rodzice mi pozwolili zostać. Do południa grałam, ćwiczyłam, uczyłam się, poprawiałam się ... itp. A potem ... Do muzycznej. Ja i moja cellusia. Nie bałam się, ale jak weszłam na I piętro i pan kazał mi wejść, zaczęłam się trzęść.I jeszcze przed drzwiami do auli się bałam :D. Ale ... nie zdałam :(
Oj tam, oj tam.
ZDAŁAM!
Heh, dostałam 3. Przeszłam do klasy 5. Dwa lata i skończę I stopień PSM.
Piątek
No to wstałam. Do szkoły z Darią. W szkole siedziałam na 2 lekcjach z Wiką, która mnie uratowała na POLSKIM ^^. Bo wczoraj projektowali magazyn, a że mnie nie było to nie wiedziałam. I wiktoria się do mnie dosiadła bo Joli i Natalki nie było i mnie uratowała :). No i potem do domu sama. Psy mnie atakowały! Będę jeździć inną drogą. Potem do muzycznej. Sprawdzian ^^. Dostałam +5 :D. Było nas czworo :D. No i ten w poniedziałek inni będą pisać ten sprawdzian co my pisaliśmy, a ja z Pawłem będziemy pomagać pani wpisywać oceny do arkuszów ocen bo pani musi ;) Ewentualnie jej coś posprzątamy :D. Nom. Takźe tego.
A teraz zdjęcia ;)
![]() |
| Dzisiaj ... takie nudy. |
![]() |
| Tajemniczy ogród ... |
![]() |
| Też tajemniczy ogród :D |
![]() |
| Takie coś co rośnie na moim podwórku :P |
![]() | |
| Ja ''w'' kasku mojego brata do skuterka. |






Brak komentarzy:
Prześlij komentarz