poniedziałek, 25 czerwca 2012

Baj bajki ;*

No to ten tego. Kończe pisanie bloga. Zaniedbałam pamiętnik, więc ... ten tego. Polecam blog Klaudii: somethingsaboutme.blogspot.com/
To straciło wszystko sens, bo jak miałam bloga z Klaudią to było śmianie, ale teraz już za dużo osób ma bloga, więc mój pomysł upadł.
Powodzenia innym, ja się zmywam.
Na koniec zdjęcie z wesela.
Do Kościoła ubrałam granatową sukienkę z czerwonymi dodatkami, a potem się przebrałam na czerwoną.

HEJ WSZYSTKIM.

czwartek, 21 czerwca 2012

Wow ...

Wow, długo nie pisałam. Jakoś mi się nie chciało tu wchodzić. Jeszcze te przygotowania ... do czego.? Do wesela Pauliny. I dylemat, bo nie wiem którą sukienkę ubrać ... Mam pomysł. Zrobię ankietę, którą z nich mam założyć. Odpowiadajcie szybko bo już jutro wesele.Kiedyś zrobiłam ich zdjęcia, więc oto one:
Oto czerwono - czarna sukienka. Ma szelki jak coś :D tylko takie cienkie.

Oto te dwie sukienki razem ;)

Czerwona z bliska ;P

Granatowa sukienka. U góry ma takie cekinki w kształcie prostokątów. Ten pasek nie musi być, ale był w komplecie. Można inaczej założyć ;)

Granatowa sukienka. Ma taki dziwny odcień przez aparat ://

I jak, która się podoba.?
Ja dzisiaj nie w szkole. Ani nie w moim mieście ;).
Kończę, muszę lecieć. Baj bajki ;*

piątek, 15 czerwca 2012

Tydzień ...

Minął tydzień. Dobrze licze.? Moment, sprawdzę na datę tamtego wpisu.
5 dni. 5 dni bez wpisów na bloga. Dużo się działo :D
A więc ....
Poniedziałek.
Jego to akurat zawsze najmniej pamiętam :D
Wtorek
Na informatyce się wkurzyłam, bo tłumaczył nam jakieś głupie rzeczy, a w ten czas II grupa projektowała dom! No. Także tego. Z chóru za to mam na koniec 5. I od września może przejdę do starszej grupy (oby).
Środa
Hmmm....a to był świetny dzień bo nie było jej w szkole :P. Nie no. Na polskim luz. Na matmie w miarę też. Na wf nie ćwiczyłam. Słuchałam z Manią ^^ japońskich piosenek ^^. Mam nawet 2 na telefonie :D. Mania przesłała ^^. Na biologi też w sumie luz. Na wiolonczeli gra.
Czwartek
Egzamin :// Nie poszłam do gima. Wolałam zostać  w domu i poćwiczyć grę. No i rodzice mi pozwolili zostać. Do południa grałam, ćwiczyłam, uczyłam się, poprawiałam się ... itp. A potem ... Do muzycznej. Ja i moja cellusia. Nie bałam się, ale jak weszłam na I piętro i pan kazał mi wejść, zaczęłam się trzęść.I jeszcze przed drzwiami do auli się bałam :D. Ale ... nie zdałam :(
































































Oj tam, oj tam.
























ZDAŁAM!
Heh, dostałam 3. Przeszłam do klasy 5. Dwa lata i skończę I stopień PSM.
Piątek
No to wstałam. Do szkoły z Darią. W szkole siedziałam na 2 lekcjach z Wiką, która mnie uratowała na POLSKIM ^^. Bo wczoraj projektowali magazyn, a że mnie nie było to nie wiedziałam. I wiktoria się do mnie dosiadła bo Joli i Natalki nie było i mnie uratowała :). No i potem do domu sama. Psy mnie atakowały! Będę jeździć inną drogą. Potem do muzycznej. Sprawdzian ^^. Dostałam +5 :D. Było nas czworo :D. No i ten w poniedziałek inni będą pisać ten sprawdzian co my pisaliśmy, a ja z Pawłem będziemy pomagać pani wpisywać oceny do arkuszów ocen bo pani musi ;) Ewentualnie jej coś posprzątamy :D. Nom. Takźe tego.



A teraz zdjęcia ;)
Zdjęcie z wtorku. Polska!!!! Biało czerwoni. Alb raczej: Cała polska stoi za wami. W góre ręce w góre flagi. Do przodu zaraz wpadnie pierwszy gol. A my razem zaśpiewajmy wam. Polskaaaaaa biało-czerwoni. I był remis! Błaszczykowski, piękny strzał!!

Dzisiaj ... takie nudy.

Tajemniczy ogród ...

Też tajemniczy ogród :D

Takie coś co rośnie na moim podwórku :P

Ja ''w'' kasku mojego brata do skuterka. 
Leciam. Baj bajki ;*

niedziela, 10 czerwca 2012

Statystyki

Dzisiaj nie pisze co tam u mnie. Pokaże wam statystyki bloga.
Polska rządzi ;P
Stany zjednoczone.? Przecież nie piszę nic po angliku ;P
Rosja.? Ja nawet hej nie umiem po rosyjsku ??
Niemcy ♥ Deutsch ist einfach ♥
Hiszpania. yyy ...
Malezja.? To jest takie państwo ?? Haha
Wielka Brytania. Ne pisze nic po angliku przecież, no!
Korea Południowa. hahahahahahhahahahaha : DD
Ukraina. Słowianie :P


Chrome rządzi!
Firefox. Ja korzystam z Firefoxa :P
Explorer. Nie znosze tej przeglądarki -,-



Z windowsa najwięcej ludzi mnie odwiedziło :P
























Trzymajcie tak dalej. Baj ;*

sobota, 9 czerwca 2012

Eandless Summer czy jak to się tam pisze :P

Oooo
Oooo
Jeeee
Jeeee
indles samer
xD





Jejku ta piosenka mnie przeraża. Rano jej nie lubiłam, a teraz śpiewam ją cały czas :D
Ale zaczynając od początku.

6 czerwiec
Środa
3 lekcje!!!
No to do szkoły ubrałam tunikę od cioci, uwielbiam ją ♥♥♥ i butki moje słoneczka kochane. W autobusie był koszmar. Nie było miejsca, więc stałam. Co chwilkę traciłam równowagę xD. Ale dojechałam !!! I doszłam do szkoły!! Jestem genialna. No i potem polski. Na pierwszej lekcji pisanie scenariusza, na drugiej odgrywanie scenek. Jeśli chodzi o moją grupę, z którą pisałam scenariusz, to tylko Jola była normalna. Pani A i W grały w butelkę, śmiały się, bawiły się czymś przyczepionym do piórnika panny W. A ja z Jolą zapierdalałyśmy. Potem jak wylosowaliśmy grupę której mamy dać, pani się zdziwiła że mamy tylko na 2 osoby. Powiedziałam pani że tylko z Jolą robiłyśmy. Ale pani W i A znów się upiekło. A te się fochnęły. Mam je gdzieś. Ja nie kłamie jak panna W. Potem był wf. Z Jolą na trybunach śmianie :D. Potem po rowerek z Jolą i odpowadzanko Joli. Znowu śmianie xP. A potem do domu i do muzycznej na cellusie. I do domu!!!

7 czerwiec
Czwartek
Boże ciało ... do Kościoła na 10:00 z Oleksandrą i Beatą :D Na procesji byłyśmy ;PP. Było genialnie. A jeszcze mi kolana strzykały i taki fajny dźwięk był ;PP . Ale było śmianie xD. No i podwieczorek u Klaudii, Kamili i Damiana. Ohh, no tak. Zapomniałam. I u Dawida.

8 czerwiec
Piątek
Wczoraj było zalewkowo. Rano zakupy z rodzicami. Porem siedziałam w domu, robiłam pożądek mamie w przepisach, przepisujemy z sister przepisy mamie ;P. No i potem byłam z dziewczynami (Anitą i Mirelą) u saja. Kupiły czipsy i oranżadę. I potem coś jeszcze od taty Anity wyciągnęły. One na rolkach, ja rowerem. Z moimi rolkami nie da się dojechać tak daleko - plastikowe kółka ://. Chce nowe rolki!! Albo przynajmniej same kółka.

9 czerwiec
Sobota
Dzisiaj na zakupach nie byłam, bo tata miał 1 zmianę. Brat był. Ale na takich małych. Skuterem. Siedziałam cały czas w domu, przepisywałam przepisy. I nadal siedzę w domu xP







Jutro to nie wiem. Do kościoła pewnie z Olą, ale muszę do niej napisać jeszcze. Bo jak znowu nie będę miała książeczki to mnie ksiądz walnie :P. Dobra. Teraz zdjątka :P

Kwiatki ;P Kibicowały w piątek ;D nawet taki kolor mają fajny, czerrrrwony ♥

2 kokardki. Biała i czerwona. Piątek!

Polskaaaa biało czerrwoni ♥

DD z Patrycją w łazience w szkole :D

wf w poniedziałek. moje i joli wygłupy

Poniedziałek - wygłupy ;P

wf :D

wf ciąg dalszy ;P

W psm

W mojej sali od celli. Szybko, póki pana nie ma :P

W łazience :P

Kamila na kolanach Klaudii. Słaba widoczność. Jakość mojej komórki -,-
Dużo zdjęć :P
Lecem, baj ;** ♥

wtorek, 5 czerwca 2012

Butki ♥

Jejku!! Ale mam super dzień !!. Ale zaczynając od początku ...
...to dzisiaj jest Wtorek. Pierwsza lekcja - muzyka. Sprawdzian ://. Ściągałam. Gościu się nie skapnął nawet ;P A ściąga w piórniku leżała. Nie napisałam tylko 2 rzeczy xD. Potem był ... polski.No to w sumie nudy, ale jutro będzie fajniej na polaku. Potem 2 informatyki, w tym gadanko z Manią, robienie strony internetowej a dokładnie to winiety na niej (nagłówka) i coś tam z bazą danych. Potem historia to luz, bo pani nie pytała. Potem angielski: dostałam 3 ze sprawdzianu wczorajszego :D Cieszmy się z małych rzeczy bo wzór na szczęście w nich zapisany jest! :P. Potem z Klaudią na autobus. Pogoda świetna, leje deszcz ;D. Potem do domu, obiad i ... z tatusiem i siostrą ... zakupy! Tak,  wreszcie tata kupił coś mi! I to są ... buty!!! Kocham je ♥♥♥♥ Zrobiłam oczywiście zdjęcia, więc wrzucam od razu. Kocham je ♥♥♥
Oto moje skarby !! Z boku :P

Z lusterka moje słońca ♥
Te oto powyższe butki kosztowały mojego tatę 60 złoty ;P. Luzik :D. Są boskie, nieprawdaż.??
Na chórze jak zwykle - śpiewaliśmy xP.
A jutro ...


























... 3 lekcje !! Nie mam matmy, idę na później. Nie mam biologi i wdż - wracam wcześniej!! Tylko ciekawe, czy w tych moich pięknych butkach zdąże dobiec w 10 minut na autobus xP

Baj ;*

niedziela, 3 czerwca 2012

Dawno temu

Dawno temu nie pisałam. Brak czasu, ból ręki ... i takie różne pierdoły. Nie będę opisywała co mi się w tych dniach działo, bo nawet zapomniałam od kiedy nie pisałam. W piątek wywaliłam się na rowerze. Nie mogłam ruszać nadgarstkiem i mam ranę na kolanie. Ręka mnie nadal trochę boli. Nie byłam dziś w kościele. Bo nawet bym nie uklękła. Dodaje zdjęcia i obiecuje częstsze pisanie, choć nie wiem czy to możliwe - za nie długo egzamin w muzycznej ... . Poradzę sobie. Może przejdę. Baj ;*

Moje arcydzieło z dzisiaj :) Pandorki ♥
Z pomocą mojej siostry Karoliny ;*
Z pomocą mojej siostry Karoliny ;* zdjęcie drugie.
Mój Komunijny zegarek. :)

Ja ;P
Ja z ciukaweczką ;P